IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
LIFE SUCKS

avatar

Cytat : LIFE SUCKS WHEN YOU ARE ORDINARY
Liczba postów : 40
Liczba punktów : 131
Jest z nami od : 11/06/2014

PisanieTemat: Artefakty   22.06.14 11:42

Jako że na naszym forum istnieje system punktowy, tutaj znajduje się lista przedmiotów, na które można dane punkty wymieniać. Przedmiotów wymienionych poniżej nie da się zdobyć inaczej niż przez wymianę punktów.

1. klucz otwierający wszystkie zamki - 100 pkt.
2. eliksir miłosny - 200 pkt.
3. kompas wskazujący istoty nadprzyrodzone - 100 pkt.
4. mapa punktów skumulowanej mocy - 100 pkt.
5. amulet chroniący przed wpływem wszelkich złych mocy - 500 pkt.
6. amulet umożliwiający kontakt ze zmarłymi - 200 pkt.
7. okulary umożliwiające widzenie innych nago - 300 pkt.
8. amulet umożliwiający podróże w czasie - 300 pkt.
9. kryształowa kula, w której widać przyszłość - 400 pkt.
10. eliksir prawdy - 250 pkt.
11. pierścień zwiększający moc - 400 pkt.
12. medalion pozwalający wpływać na czyjeś emocje - 400 pkt.
13. amulet pozwalający wyczuwać złe intencje i niebezpieczeństwo - 200 pkt.
14. generator ultradźwięków - 500 pkt.
15. nóż odbierający tymczasowo moc - 300 pkt.
16. lekarstwo na bycie nadprzyrodzonym - 500 pkt.
17. trucizna powolnie odzierająca nadprzyrodzonych z magii - 500 pkt.
18. antidotum i lekarstwo na każde schorzenie - 500 pkt.
19. nóż, który rani, ale nie zabija - 200 pkt.
20. eliksir, który pozwala zmienić rasę jeden raz - 300 pkt.
21. medalion, który pozwala podróżować pomiędzy Stronami - 600 pkt.
22. eliksir pozwalający być niewidzialnym - 300 pkt.
23. eliksir wskrzeszający zmarłych - 700 pkt.
24. zwierciadło, które pokazuje prawdę - 400 pkt.
25. pierścień przywracający wspomnienia - 300 pkt.
26. pył księżycowy, który sprawia, że czas się zatrzymuje - 400 pkt.
27. przeklęty popiół z Białego Dębu, który sprawia, że w pomieszczeniu zapada ciemność, a zdolność percepcji osób znajdujących się w nim drastycznie maleje - 600 pkt.
28. amulet pozwalający bycie niewidzialnym - 400 pkt.
29. eliksir wywołujący amnezję - 500 pkt.
30. spodnie zwiększające szybkość trzykrotnie - 800 pkt.
31. eliksir pozwalający czytać w myślach - 1000 pkt.
32. eliksir poprawiający pamięć dwukrotnie - 400 pkt.
33. T-shirt zwiększający siłę trzykrotnie - 800 pkt.
34. perfumy służące do uwodzenia - 300 pkt.
35. bransoletka zwiększająca wydajność mózgu, pozwalająca na zwiększenie pomysłowości i umiejętności znajdywania wyjścia z trudnych sytuacji - 400 pkt.
36. naszyjnik dający możliwość wertowania umysłów - 500 pkt.
37. pierścień umożliwiający oszukiwanie - 200 pkt.
38. rękawiczki, które zacierają wszelkie ślady zbrodni - 200 pkt.
39. medalion pozwalający zmienić się w dowolny przedmiot/zwierzę itd. - 200 pkt.
40. losowanie grupy - 100 pkt.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Moc, Magia i Artefakty

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Life Sucks When You Are Ordinary :: Organizacja :: Fabularne-